Beveik 9,5 mln. eurų vertės riedėjimo tako platinimo ir naujo perono statybos darbai bus baigti iki gegužės pabaigos, pranešė oro uostas.

Dėl pandemijos skraidyti negalėjusių orlaivių parkavimo aikštele tapusio Šiaulių oro uosto vadovė Aurelija Kuezada sako, kad 3,5 km ilgio orlaivių takas leidžia oro uostui priimti didžiausius ir sunkiausius orlaivius, tačiau jiems turi būti pritaikyta ir kita infrastruktūra.

„Riedėjimo taku B dabar gali riedėti „Boeing 737“, „Airbus“ 319 ir 320 tipo orlaiviai, tačiau išplatintas takas tiks dvigubai daugiau keleivių vietų turintiems „Boeing 747“, „Airbus 330“, – pranešime sakė A. Kuezada.

Pasak jos, transatlantinių orlaivių priėmimas svarbus planuojant ateitį, kai Šiaulių oro uoste įsikurs iki 20 mln. eurų vertės didžiausias Europoje Estijos kapitalo orlaivių techninės priežiūros ir remonto bendrovės „Aviatic MRO“ centras.

Pastaroji įmonė iki šių metų pabaigos Šiaulių oro uoste yra išnuomojusi maždaug 63 tūkst. kv. metrų plotą, kuriame vienu metu galima laikyti 16 orlaivių su iki 180 vietų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)