„Jau dabar nemažai keliautojų, vykdami tarp Kauno ir Vilniaus, renkasi traukinį dėl greitesnio susisiekimo ir patogumo, todėl tęsiame diskusijas, ką turėtume padaryti, atsižvelgdami į šių miestų poreikius ir lūkesčius, kad kelionė iki šalies oro uostų būtų dar lengvesnė ir patogesnė“, – teigė M. Skuodis, antradienį idėją aptaręs su abiejų miestų ir Kauno rajono merais, „Lietuvos geležinkelių“ ir oro uostų atstovais.

Šiuo metu atrinktos keturios alternatyvos, kur galėtų būti tiesiamas „Rail Baltica“ geležinkelis tarp Vilniaus ir Kauno, šiemet iš jų bus pasirinkta viena.

Susisiekimo ministerijos iniciatyva balandį–gegužę vyks nuotoliniai susitikimai su savivaldybių, per kurių teritorijas bus tiesiama „Rail Baltica“, merais.

„Rail Baltica“ integruos Baltijos šalis į Europos geležinkelių tinklą. Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje bus nutiesta 870 km greitojo elektrifikuoto geležinkelio, kuriuo traukiniai važiuos iki 249 km per valandą greičiu. Projektą planuojama užbaigti iki 2026 metų pabaigos.