Pasak asociacijos, jau daugiau kaip savaitę nusidriekusi eilė sklaidosi lėčiau nei tikėtasi.

„Šiuo metu asociacija „Linava“ atlieka narių apklausą, kuria siekiama išsiaiškinti, kokius finansinius nuostolius dėl pasienyje įstrigusių eilių patyrė Lietuvos transporto kompanijos, kiek jų patirta dėl sutartyse su užsakovais numatytų netesybų, kai kroviniai vėlavo, kiek nuostolių susidarė dėl prastovos dienų ir kitų einamųjų išlaidų. Taip pat laukiama narių nuomonės dėl kreipimosi į atsakingas institucijas, prašant kompensuoti patirtus nuostolius“, – pranešė „Linava“.

Nurodoma, kad kai kurie vilkikų vairuotojai eilėse praleido daugiau nei savaitę, prie jų jungiasi ir nauji, kurie su kroviniais pas užsakovus pajudėjo atnaujinus sugedusias Muitinės departamento IT sistemas.

Antradienį atkūrus Muitinės deklaracijų apdorojimo sistemos veiklą, muitinė kreipėsi į Valstybės sienos apsaugos tarnybą prašydama padidinti pasienio kontrolės punktuose dirbančių pareigūnų skaičių.

Anot muitinės, tai leistų dar greičiau sumažinti į Lietuvą įvažiavimo laukiančio krovininio transporto eiles.