Nepritarti įstatymo projektui siūlyta dėl to, kad teisės aktai šiuo metu jau nustato institucijų funkcijas ir atsakomybę dėl reikalavimų nustatymo patalpoms, kuriose atliekamos transporto priemonių techninės priežiūros ir remonto paslaugos, dėl nustatytų reikalavimų laikymosi kontrolės ir susijusių duomenų rinkimo, vertinimo ir kaupimo, todėl nėra objektyvaus poreikio steigti naują valstybės informacinę sistemą, kurios paskirtis siejama tik su vienos veiklos rūšies patalpų registravimu.

Taip pat, anot ministerijos, reikalavimų patalpoms, kuriose atliekamos transporto priemonių techninės priežiūros ir remonto paslaugos, kontrolės, informacijos kaupimo ir tvarkymo mechanizmas šiuo metu yra nustatytas ir veikiantis.

Be to, Vidaus reikalų ministerija pažymi, kad projekte siūloma nuostata, jog Centralizuotosios techninės apžiūros duomenų bazės ir Kelių transporto priemonių registro duomenis Vyriausybės ar jos įgaliotos institucijos nustatyta tvarka galėtų gauti ir kiti juridiniai asmenys, nesukuria teisinio pagrindo tretiesiems asmenims rinkti asmens duomenis, o tik nustato jų teisę asmens duomenis gauti.

Visgi net ir neįtraukus šios nuostatos į keičiamą įstatymą, tretiesiems asmenims teisė rinkti asmens duomenis iš kitų duomenų valdytojų nėra apribota. Be to, registrų ir valstybės informacinių duomenų teikimas duomenų gavėjams yra sureguliuotas Valstybės informacinių išteklių valdymo įstatyme, kuriame įtvirtintas bendras duomenų viešumo principas, todėl esamas teisinis reguliavimas yra pakankamas.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)