Dauguma bendrą sumą sudarančių baudų „Boeing“ skirtos už tai, kad bendrovė nesilaikė 2015 m. pasiekto susitarimo „pagerinti ir teikti pirmenybę reguliavimo gairių laikymuisi“.

„Boeing“ neįvykdė visų savo įsipareigojimų pagal šį susitarimą“, – sakė Federalinės aviacijos administracijos (FAA) administratorius Steve'as Dicksonas.

„Esu daugybę kartų pakartojęs „Boeing“ vadovybei, kad bendrovė turi teikti pirmenybę saugumo ir reguliavimo taisyklėms, bei tai, jog FAA visuomet teiks pirmenybę saugumui visuose savo sprendimuose“, – sakoma S. Dicksono pranešime.

Nors ši suma aviacijos milžinei yra nedidelė, ji – tik viena iš prastų žinių „Boeing“, nukritus dviem „737 MAX“ modelio lėktuvams ir neseniai įvykus „777“ modelio orlaivio incidentui, kuris vėliau buvo susietas su „Pratt & Whitney“ modelio varikliais.

Iš bendros baudų sumos apie 5,4 mln. dolerių sudaro atidėtos baudos, bendrovei skirtos pagal 2015 m. susitarimą, kadangi „Boeing“ neišpildė kai kurių patobulėjimo tikslų ir keli vadybininkai nepakankamai teikė pirmenybę FAA reguliavimo taisyklėms, sakė FAA.

„Boeing“ šioje byloje jau sumokėjusi 12 mln. dolerių baudų.

Bendrovė taip pat sumokės 1,21 mln. dolerių, kad susitartų dviejose bylose, kuriose vadovybė „darė nepagrįstą spaudimą ar kišosi į“ vidinę kokybės kontrolę, iš dalies „susijusią su orlaivių tinkamumo patikra“, teigė FAA.

„Boeing“ paskelbtame pranešime sakoma: „Mes stipriname mūsų darbo procesus ir operacijas, kad užtikrintume aukščiausių saugumo ir kokybės standartų laikymąsi.“

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (11)