"Pernai buvo pasiektos rekordiškai aukštos naftos produktų kainos. Tai neigiamai paveikė įmonės pelno maržas ir pinigų srautus", - "Verslo žinioms" sakė automatinių degalinių tinklą "Uno-X" valdančios įmonės "Hydro Texaco" vykdančioji direktorė Asta Šidlauskaitė-Verbickienė.

Pasak jos, pernai bendrai benzino rinkoje suvartota daug mažiau, o pernai išaugusios "juodojo aukso" kainos privertė įmonę peržiūrėti ir pakoreguoti savo pardavimo planus. Tačiau išaugusios naftos kainos ir pardavimai pernai leido pasiekti didesnę apyvartą nei užpernai.

Bendrovės degalinėse parduodamos dujos automobiliams, tačiau jas parduoda ne pati įmonė, o partneriai. Tokiu pat principu dirba ir "Neste Lietuva".

"Auganti dujų paklausa mažina mūsų parduodamo benzino kiekį. Džiaugtumės, jei benzino pardavimai augtų gerokai sparčiau. Šiuo metu neturime planų patys pardavinėti dujų, o kaip bus ateityje - pasakyti sunku", - sakė "Neste Lietuva" Mažmeninės prekybos skyriaus vadovas Ringaudas Steikūnas.

Bendrovių atstovai nurodo, kad pačioms įmonėms pradėjus prekiauti dujomis tai butų radikalūs pokyčiai keičiant veiklos modelį.

Didėjančią dujų paklausą matantys "LUKoil" ir Ventus" tinklai šiemet paskelbė planuojantys įrengti dujų pardavimo taškus visose tinklams priklausančiose degalinėse.

"Dujos - neatsiejama degalinės dalis", - teigė "LUKoil Baltija" mažmeninės prekybos direktorius Romas Turlinskas.

Pasak jo, vertinant uždirbamo pelno požiūriu mažmenininkams nėra skirtumo, ar parduoti dujas, ar benziną.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją