Grupės kontroliuojančiosios bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ generalinis direktorius Mantas Bartuška praėjusių metų pasiekimus vertina pozityviai, mat vertinant pandemijos efektą tokie rezultatai dar metų pradžioje buvo mažai tikėtini.

„Metai buvo kupini iššūkių visų pirma dėl pandemijos situacijos ir jos efekto visos Lietuvos ekonomikai. Analizuodami galimus pandemijos padarinius mūsų verslui dar metų pradžioje tokius rezultatus būtume pavadinę mažai tikėtinais (...)“, – sako Mantas Bartuška.

Kaip praneša LTG, bendrovė "LTG Infra" skaičiuoja, kad visu šalies tinklu traukiniai pernai įveikė 32,6 mlrd. tonkilometrių (tkm) – 2 proc. mažiau nei 2019 metais. Tuo tarpu pajamų „LTG Infra“ gavo 217,2 mln. eurų – 8 proc. mažiau nei prieš metus.

„LTG Infra“ praėjusiais metais ženkliai daugiau investavo į infrastruktūros remonto ir modernizavimo projektus. 2019-aisiais šios investicijos siekė 87 mln. eurų, kai tuo tarpu pernai – net 179 mln. eurų.

Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ skaičiuoja, kad praėjusiais metais vietinio ir tarptautinio susisiekimo traukiniais keliavo 3,3 mln. keleivių – 40 proc. mažiau nei 2019-aisiais. Bendrovė praėjusiais metais gavo 19 proc. mažiau pajamų – 49,7 mln. eurų.

Tuo tarpu pernai krovinių vežėjas „LTG Cargo“ pervežė 3 proc. mažiau krovinių – iš viso 53,4 mln. tonų. Labiausiai augo grūdų ir trąšų, mažėjo – skiedros, naftos ir jos produktų bei anglies pervežimai, o pervežti vietinių grūdų ir trąšų kiekiai buvo didžiausi per visą bendrovės veiklos istoriją.

„LTG Cargo“ pajamos pernai siekė 397 mln. eurų – 7 proc. mažiau nei užpernai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)