Didesnė problema dabar yra su Rusiją. Iki šios dienos dar neturime pasikeitę tarpvalstybinių leidimų 2021 metams“, – „Žinių radijui“ teigė R. Austinskas, paaiškindamas, kad kalbama apie tarpvalstybinį krovinių ir transporto judėjimo leidimą, kuriuo nustatoma, kiek dažnai ir su kokiais kroviniais lietuviai gali važiuoti į Rusiją, bei kiek dažnai rusai gali važiuoti į Lietuvą arba per Lietuvą su turimais leidimais.

Anot R. Austinsko, nerimą kelia tendencija, kad šiuo metu Lietuvos rinkoje dominuoja vežėjai iš Rusijos.

„Jei pažvelgsime 15 metų atgal, iki (įstojimo į – ELTA) ES Lietuvos vežėjai dominavo Rusijos rinkoje. O dabar, pastaruosius 10 metų, mūsų rinkoje tikrai dominuoja rusai, ir mes, Lietuvos vežėjai, ten nedominuojame. Balansų pariteto šiandien leidimų pasikeitime nėra“, – tikino jis.

A. Austinskas pažymėjo, kad vežėjai šiuo metu patiria problemų tiek Vakaruose, tiek Rytuose.

„ES mus spaudžia su mobilumo paketu, ten rinka užsidaro. Rusijos rinka uždaryta per kvotų praleidimų skaičių, ir mes turime jų beveik tris kartus mažiau negu rusai. Rusijos vežėjas yra pigesnis nei Lietuvos vežėjas, ir kroviniai iš terminalų yra išvežami ne Lietuvos vežėjų. O dalis Lietuvos vežėjų, nedidelės įmonės, tikrai nevažiuoja į Vakarus, jos dirba Rytų kryptimi, turi pakankamai didelį įdirbį, žino specifiką, bet problematika pasidarė dėl pervežimo kainų“, – teigė R. Austinskas.

„Šie klausimai tikrai nebus lengvai sprendžiami su Rusija“, – pridūrė jis.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (5)