„Nekoks paveikslas. Dar, aišku, šių metų nelabai ką turėjome, bet praeitą savaitę palyginau su 2020 metų atitinkamu periodu, tai transporto perkėlimas yra kritęs 60 proc. Nes jeigu žiemą, paprastą dieną turėdavome 1-1,2 tūkst. automobilių (per parą – BNS), tai dabar turime nuo 500 iki 600 automobilių“, – BNS sakė M. Čiakas.

„Daug įtakos turi, kad uždaryta su Kaliningradu siena, ir muziejus uždarytas – tai pakeldavo besikeliančių srautą“, – pridūrė jis.

Pasak jo, dar sunku pasakyti, kokios bus bendrovės pajamos šiemet, tačiau jeigu dabartinis karantinas užsitęs, yra rizikos, kad vasara nesugebės kompensuoti žiemą negautų lėšų.

„Esame uždarę Šiaurės rago perkėlą, tai automatiškai sąnaudos mažėja toje vietoje. Naujoji perkėla dirba įprastai, kaip ir dirbo, tai nemanyčiau, kad labai įtakos bilieto kainą. Bet: taip, jeigu mes dirbsime nuostolingai, jeigu pastoviai plaukios pustuščiai keltai, tai gali atsiliepti bilieto kainai, nes mes nesurinksime pajamų, kurios kompensuotų kasdienines įmonės išlaidas“, – aiškino vadovas.

Jis priminė, kad pernai, per pirmąjį karantiną pavasarį, taip pat būta staigaus srautų kritimo – buvo dienų, kai kelta vos po 400 automobilių, – tačiau vasarą padėtis pagerėjo ir bendras metų rezultatas jau nebuvo toks prastas.