Transporto milžinė pranešė susidūrusi su „didelėmis problemomis“ dėl muitinės formalumų, susijusių su prekių judėjimu tarp JK ir ES, sakoma penktadienį naujienų agentūrai AFP atsiųstame pranešime.

Tik „maždaug 10 proc.“ siuntų turi išsamius ir teisingai parengtus dokumentus, pridūrė ji.

Vokietijos valstybinei geležinkelių milžinei „Deutsche Bahn“ priklausanti „DB Schenker“ teigė, kad jos darbuotojai yra specialiai apmokyti spręsti „Brexito“ problemas, tačiau „kiekviena siunta, kuri nėra tinkamai dokumentuota, stabdo visų krovinių pristatymą“.

Siuntos, kurios nėra visiškai deklaruotos, negali būti pristatytos, priduriama pranešime.

Bendrovė prognozuoja, kad sausio mėnesį siuntų kiekis dar labiau padidės, tačiau teigė, jog „galės sparčiai atlikti muitinės formalumus tik tuo atveju, jei žymiai padidės siuntų su reikiamais dokumentais dalis“.

„Šiam tikslui ir siuntėjas, ir gavėjas privalo pateikti reikalavimus atitinkančius dokumentus“, – pridūrė bendrovė.

Vežėja teigė sieksianti pristatyti jau išsiųstus krovinius kuo greičiau.

Prekybos susitarimas po „Brexito“, sudarytas gruodžio pabaigoje, nutraukė laisvą prekių judėjimą tarp ES ir Didžiosios Britanijos.

Prancūzijos siuntų pristatymo tarnyba DPD kiek anksčiau sausio mėnesį taip pat buvo kelioms dienoms sustabdžiusi siuntų gabenimą iš Didžiosios Britanijos į ES šalis. Ji teigė, kad reikia laiko prisitaikyti prie „naujų, sudėtingesnių procedūrų“.

Kasmet „DB Schenker“ pristato apie pusę milijono siuntų iš žemyninės Europos į JK.