Vienas feisbuko narys pasidalijo įrašu ir nuotraukomis, kad eismas „Via Baltica“ greitkelyje vyksta 40 kilometrų per valandą greičiu.

„Čiuožykla pavadinimu „Via Baltica“. Linkiu verčiau nevažiuot“, – dalijosi asmuo feisbuke. Prie įrašo komentatoriai juokavo, kad galbūt kelininkai darbą atlieka nuotoliniu būdu.

„Šįryt važiuodama į darbą Via Baltica, supratau, kad kelininkai turbūt iš namų dirba arba žiema kaip visada atėjo netikėtai. Iš dviejų juostų vos matoma viena, labai slidu, snyguriuoja, būkite atsargūs“, – dalijosi kita feisbuko narė.

AB „Kelių priežiūra“ Komunikacijos skyriaus vadovė Giedrė Čekavičienė patikina, kad situacija labai sudėtinga: nors kelių prižiūrėtojų darbas labai intensyvus, tačiau net ir to nepakanka vietose, kur gausiai sninga ar pusto.

Eismo sąlygos keliuose sudėtingos dėl besitęsiančio snygio (Klaipėdos ir Telšių apskrityse be kritulių, visoje likusioje šalies dalyje – snygis). Kelių dangos slidžios, provėžuotos, padengtos puraus sniego sluoksniu, kuris mažesnio eismo intensyvumo rajoniniuose keliuose vietomis siekia 20 cm.

„Bendra situacija keliuose yra labai žiemiška. Automagistralėse iš tiesų barstytuvai barsto nesustodami: pabarsto, nuvalo, apsisuka, pabarsto, nuvalo, apsisuka. Faktas, kad eismo sąlygas labai sunkina snygis ir kai kuriuose ruožuose vėjo gūsiai gausiai pusto sniegą. Ir priežiūra sudėtingesnė, ir vairuotojams yra sudėtingiau“, – „Delfi“ teigia G. Čekavičienė.

Ji informavo, kad dirbama visu pajėgumu, iki šio laiko kelius valė ir barstė 337 mechanizmai.

Apie sudėtingas eismo sąlygas buvo pranešta ir antradienį, vairuotojai feisbuko grupėse dalinosi vaizdo įrašais ir nuotraukomis apie į šalikelės griovius nulėkusius automobilius.

Kelininkai įspėja saugotis pačius vairuotojus.

„Faktas, kad stengiamės pačių vairuotojų dėmesį – kad būtų labai labai atidūs ir labai atsargūs keliuose. O mes įsipareigojimus vykdome ir vykdome juos pagal normatyvus“, – teigia G. Čekavičienė.

Vairuotojų prašoma atsižvelgti į kelio dangos būklę ir rinktis saugų, o ne maksimaliai leistiną greitį bei laikytis didesnio nei įprasta saugaus atstumo.

„Vakar kolegos, važinėję po valstybinius kelius, pastebėjo ne vieną automobilį, kuris nepaiso žiemos sąlygų (pustymo, provėžų) ir dideliu greičiu lekia antra juosta, lenkdami ne tik kitus automobilius, tačiau ir barstytuvus“, – stebisi G. Čekavičienė.

I lygio keliuose kelininkai dirba visą parą, II lygio – nuo 4 iki 22 val., III lygio – nuo 4 iki 19 val., IV – nuo 6 iki 18 val. V priežiūros lygio kelių ruožai barstomi arba taikomos suspausto sniego arba ledo šiurkštinimo priemonės tik atsiradus itin slidžiai kelio dangai, t. y. esant lijundrai, ir tik, kai darbai baigti aukštesnio priežiūros lygio keliuose.

„Atkreipiame dėmesį, kad vairuoti reikia atidžiai, laikytis saugaus atstumo, įvertinti, kad oro sąlygos, kaip ir būklė keliuose, gali kisti itin greitai. Mes esame įsipareigoję užtikrinti pravažiuojamus kelius, juos prižiūrime pagal normatyvus“, – patikina „Kelių priežiūros“ atstovė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (194)