„Projektas gan sudėtingas, turės būti iškasta apie 2,2 mln. kubinių metrų grunto ir išvežta. Sąlygos darbui labai sudėtingos ir vėjo, bangavimo požiūriu, kadangi negali būti nutraukta laivyba“, – spaudos konferencijoje ketvirtadienį sakė A. Latakas.

Anot jo, nuo šiaurinės Klaipėdos uosto dalies iki Malkų įlankos pagilinus kanalą nuo 14,5 iki 15 metrų, o leistiną laivų grimzlę – iki 13,8 metro, sumažės ir laivybos intensyvumas – trumpės krovinių gabenimo laikas, mažės oro tarša, laivyba bus saugesnė.

„Šiandien yra dauguma atvejų, kai laivai turi švartuotis šiaurinėje dalyje, pasikrauti arba iš viso išeiti į jūrą nepilnai pakrauti. Šita problema išlieka ir Klaipėdos uostas ją turi išspręsti“, – pridūrė A. Latakas.

Pasak jo, sutartis su bendrove pasirašyta gruodžio pabaigoje, o darbus įmonė baigs iki šių metų rudens. Europos Sąjunga finansuos 85 proc. darbų.

„Rohde Nielsen“ 2011–2013 metais yra valiusi Klaipėdos uosto akvatorijos dugną, gilinusi uosto įplauką ir kanalą.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)