„LTG Infra“ artimiausiu ketina juos pristatyti rinkos dalyviams, pranešė bendrovė.

„Liberalizavus šalies geležinkelių rinką, daugelį dalykų kuriame iš naujo – tai ir procedūros, ir eismo valdymas, ir pajėgumų skirstymas. Kaimyninėse šalyse šie procesai truko dešimtmečius, bet mes keliame sau ambicingus tikslus ir tikime, jog jau artimiausiu metu gerokai padidinsime tinklo efektyvumą“, – pranešime sakė „LTG Infra“ vadovas Karolis Sankovskis.

Pasak įmonės, geležinkelio pajėgumų – leidimų naudotis infrastruktūra – skirstymą reglamentuojančiuose teisės aktuose yra per daug vietos interpretacijoms.

„LTG Infra“ teigia Susisiekimo ministerijai pateikusi pasiūlymus, kaip tobulinti reglamentavimą, kartu ji tobulina traukinių eismo valdymo informacines sistemas.

Dėl kai kurių rinkos dalyvių kasmet negaunamų pajėgumų vežti krovinius per Lietuvą vyksta nuolatiniai teismai, o teisės vežti krovinių norimais maršrutais negaunanti Igorio Udovickio bendrovė „Gargždų geležinkelis“ pernai apskundė Lietuvą Europos Komisijai.

Tuo metu kita krovinius per Lietuvą norinti vežti bendrovė „LGC Cargo“, netiesiogiai susijusi su buvusiais Latvijos politikais ir „Rusijos geležinkeliais“, teigia Lietuvoje susidurianti su pasipriešinimu.