Pasak „LTG Link“ vadovo Lino Baužio, planuojama įsigyti apie 30 naujų traukinių.

„Baterijas elektrinis traukinys naudotų važiuodamas dar neelektrifikuotu ruožu ar jo atkarpa. Tokie traukiniai – inovacija Europos geležinkelių kontekste, užtikrinanti visiškai žalias keliones“, – pranešime sakė L. Baužys.

Įmonė teigia, kad visi jos keleiviniai traukiniai dabar varomi elektra, pagaminta iš atsinaujinančių šaltinių, visiškai „žaliai“ važiuos ir naujieji riedmenys. Be to, jie bus pritaikyti individualių poreikių turintiems keleiviams, tarp jų – ir senjorams, šeimoms su mažyliais ar riboto judumo žmonėms.

Naujus traukinius „Lietuvos geležinkeliai“ perka ruošiantis geležinkelio ruožo Kaišiadorys-Klaipėda bei Vilniaus mazgo elektrifikavimui. Planuojama, kad nuo 2024 metų elektrifikuotais keliais bus pervežama daugiau kaip trys ketvirtadaliai visų geležinkeliais pervežamų krovinių ir du trečdaliai keleivių.

„Lietuvos geležinkelių“ krovinių vežimo bendrovės „LTG Cargo“ vadovas Egidijus Lazauskas anksčiau teigė, kad krovinių vežimui taip pat reikės įsigyti 40-50 elektrovežių už maždaug 200 mln. eurų.