Bendros trijų šalių įmonės „RB Rail“ vadovas Agnis Driksna sako, kad tai leis tęsti keleivių terminalų statybas Estijoje ir Latvijoje bei užtikrinti linijos statybą nuo Kauno iki Latvijos sienos.

„Šios lėšos taip pat leis toliau vystyti svarbiausius geležinkelio posistemius, planuoti ir projektuoti regionines stotis bei priežiūros infrastruktūrą visose trijose Baltijos šalyse“, – pranešime teigė A. Driksna.

128,2 mln. eurų skirta Rygos centrinės geležinkelio stoties ir Rygos oro uosto ruožams, dalies ruožo nuo Kauno iki Latvijos sienos statybai ir kitiems darbams. Dar 86,1 mln. eurų bus išleisti techninio projektavimui ir planavimui, įskaitant ir pasirengimą energijos bei eismo kontrolės ir valdymo posistemiams.

„RB Rail“ pranešė, kad kartu su Inovacijų ir tinklų programų vykdomąja įstaiga (INEA) pasirašė dvi papildomas CEF dotacijų sutartis. Sprendimą CEF komitetas priėmė liepos 16 dieną.

„Lietuvos geležinkelių“ antrinės bendrovės „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis teigia, kad pagal sutartis Lietuvoje iki 2023-ųjų pabaigos ketinama suplanuoti keleivinių ir krovininių stočių darbus ruože nuo Kauno iki Latvijos sienos, atlikti parengiamuosius žemės paėmimo darbus šiame ruože ir Kauno–Vilniaus linijoje, taip pat nutiesti 9 km kelio nuo Kauno link Jonavos.

Kartu su ankstesnėmis dotacijomis „Rail Baltica“ projektui jau skirta maždaug 1,12 mlrd. eurų lėšų iš ES ir nacionalinių biudžetų.