DNR plano veiklų įgyvendinimo terminas labai riboja kai kurių projektų įgyvendinimą. Kitų metų pabaiga ir galutinis laikas, kada turėtų būti baigti darbai ir išmokėtos investicijos, nemažą dalį projektų stipriai apriboja. Vykusi peržiūra (DNR plano – ELTA) eliminavo keletą projektų, kurie balansavo ant laiko ribos – spės ar nespės“, – Seimo Ekonomikos komiteto posėdyje teigė S. Kerza.

„Tuo labiau, viskas, kas susiję su oro uostais ir Klaipėdos uostu, valstybės pagalbos klausimai yra derinami su Europos Komisija. Tai dar apie pusę metų atima laiko“, – pridūrė jis.

Anot jo, Palangos oro uosto pakilimo tako rekonstrukcijai finansavimas nėra numatytas.

„Šiuo metu Palangos oro uosto tūpimo, kilimo tako finansavimas nėra išspręstas, biudžete tam nėra numatyta investicijų, tik yra Vyriausybės protokolinis sprendimas ieškoti finansų, tačiau kol kas jų nesame numatę“, – teigė S. Kerza.

Palangos oro uosto kilimo ir tūpimo takas pastarąjį kartą rekonstruotas 2007 metais, o peronas – 1996–1997 metais.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)