Anot Lietuvos savivaldybių asociacijos prezidento, Jonavos mero Mindaugo Sinkevičiaus, tarpmiestiniais maršrutais važinėjantys autobusai yra svarbūs visai provincijai, nes paprastai jie sustoja ir mažesniuose miesteliuose ar kaimuose, todėl gyventojai gali naudotis šių vežėjų paslaugomis. Tačiau pagal keliamus reikalavimus, jis vėliau galės sustoti tik pradinėje ir galutinėje stotelėse.

Pasak Lietuvos keleivių vežimo asociacijos prezidento Gintaro Nakučio, vežėjai tapo įkaitais institucijų ginčo, kuriame gali nukentėti ir jie, ir keleiviai: „Kyla reali rizika, kad keleiviai negaus paslaugų. Be to, nutraukus sutartis rinkoje galėtų atsirasti ir visuose maršrutuose dominuoti vos viena ar kelios užsienio stambiojo kapitalo įmonės“.

BNS primena, jog Konkurencijos taryba liepą nusprendė, kad Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA), pratęsdama sutartis su 42 keleivių tarpmiestiniais maršrutais vežėjais, ribojo konkurenciją ir neleido į rinką įeiti naujiems dalyviams, todėl turės sumokėti 43,1 tūkst. eurų baudą ir nutraukti sutartis.

Konkurencijos taryba nustatė, kad šiuo metu konkrečius tarpmiestinius maršrutus Lietuvoje aptarnauja 43 privačios ir savivaldybių valdomos įmonės – iš jų tik viena buvo atrinkta konkurso būdu, o su kitais 42 vežėjais LTSA 2018 metais tiesiog pratęsė sutartis. Anot jos, LTSA turi nutraukti sutartis ir vežėjus atrinkti paskelbus konkursus. Šis nutarimas yra apskųstas Vilniaus apygardos administraciniam teismui.