Pasak įmonės vadovo Egidijaus Lazausko, „LTG Cargo“ reikės įsigyti 40-50 elektrinių lokomotyvų, jie kainuos iki 200 mln. eurų. Kartu su keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ numatomais pirkti elektriniais traukiniais investicijos sieks daugiau nei 300 mln. eurų.

„Elektrifikacijos darbai prasideda, tai jeigu bus sutvarkytas IX koridorius ir neturėsime traukos, bus labai nejauku ir nemalonu (...) Pats projektas kainuos iki 200 mln. eurų, įvairiais vertinimais gali tekti įsigyti 40-50 lokomotyvų tam, kad aptarnautume srautą“, – žurnalistams praėjusią savaitę sakė E. Lazauskas.

Pasak „LTG Cargo“, bendrovė jau pradėjo pasiruošimą elektrovežių pirkimui – konsultuojamasi su rinka ir potencialiais tiekėjais.

„Bus viešasis pirkimas, konsultuojamės su rinka, potencialiais tiekėjais. Manau, greitai eisime į viešąją konsultaciją, kaip ir mūsų kolegos „LTG Link“, – sakė jis.

Anot jo, elektrovežių pirkimo konkursą numatoma skelbti kitais metais.

363 mln. eurų vertės geležinkelio Kaišiadorys-Klaipėda ir Vilniaus mazgo elektrifikavimo projektą įgyvendina Ispanijos infrastruktūros bendrovė „Elecnor“. Projektą, kuriam 200 mln. eurų paramą skyrė Europos Komisija, planuojama baigti iki 2023 metų pabaigos.

Planuojama, kad nuo 2024 metų elektrifikuotais keliais bus pervežama daugiau kaip trys ketvirtadaliai visų Lietuvoje geležinkeliais pervežamų krovinių ir du trečdaliai traukinių keleivių.

Ruožas nuo Vilniaus iki Kaišiadorių jau elektrifikuotas, todėl pratęsus jį iki Klaipėdos, tokių kelių ilgis sieks 731 km.