„Svorio mokesčiu siunčiame griežtą žinią, kad turi būti atsižvelgta į sunkiausių transporto priemonių poveikį aplinkai“, – tviteryje parašė B. Pompili.

„Kuo sunkesni automobiliai, tuo daugiau sunaudoja medžiagų ir energijos, ir tuo didesnė yra didesnė tarša“, – pažymėjo ministrė ir pridūrė, kad didesni automobiliai taip pat užima neproporcingą viešosios erdvės dalį.

Pasak ministerijos, mokestis, kuris įtrauktas į 2021 metų biudežtą, bus taikomas transporto priemonėms, sveriančioms daugiau nei 1800 kilogramų, taikant 10 eurų tarifą už kiekvieną papildomą kilogramą.

Mokestis nebus taikomas elektromobiliams.

Visgi kritikams šio žingsnio gali neužtekti, nes didžiausi visureigiai sudaro tik nedidelę dalį Prancūzijos rinkos, kur vidutinis automobilis sveria apie 1200 kilogramų.

Pavyzdžiui, perkamiausi „Peugeot“ ar „Renault“ visureigiai taip pat sveria gerokai mažiau nei 1800 kilogramų.

Tai reiškia, kad mokestis bus taikomas tik vokiškiems „BMW“ ar „Audi“ modeliams, kurių šiais metais Prancūzijoje, pagal pramonės grupės CCFA duomenis, buvo parduota tik keli tūkstančiai, taip pat kai kuriems dideliems prabangiems sedanams.

Prancūzija jau taiko didelius mokesčius dujomis varomoms transporto priemonėms, kurios išmeta daug anglies dvideginio, o didžiausia tokio mokesčio suma šių metų pradžioje padidėjo iki 20000 eurų.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)