Šia pertvarka siekiama stiprinti „LTG Cargo“ konkurencingumą, diversifikuoti paslaugas ir generuoti didesnę turto grąžą, o klientams pasiūlyti skaidrią kainodarą, atskiriant pervežimo ir vagonų nuomos paslaugas, teigiama pranešime.

Naujai steigiama bendrovė „LTG Wagons“ bus antrinė „LTG Cargo“ įmonėm ji savo veiklą, numatoma, pradės 2021 metų sausio mėnesį.

Krovinių pervežimo veiklos modelis, kai vežėjai krovinius gabena klientams priklausančiais ar pačių klientų išsinuomotais vagonais, yra įprastas Lietuvoje ir užsienio rinkose. Šiuo metu mažiau nei 20 proc. krovinių „LTG Cargo“ perveža jai priklausančiais vagonais.

Lietuvoje šiuo metu yra registruota daugiau kaip 12 tūkst. vagonų, iš jų 7,5 tūkst. priklauso „LTG Cargo“. Skaičiuojama, jog 1520 mm geležinkelio tinklo erdvėje yra apie 1,5 mln. vagonų, kuriuos galima naudoti ir Lietuvoje.

„Išgryninus veiklas, vagonų nuomos kompetencijos bus sutelktos naujoje organizacijoje, kuriai keliamas tikslas stiprinti pozicijas vagonų nuomos rinkoje ir plėsti šią veiklą. Kartu tai bus naudinga ir klientams, nes bus atskirtos pervežimo paslaugų ir vagonų nuomos paslaugų kainodaros, o klientai turės galimybę palyginti sąlygas rinkoje ir pasirinkti, iš ko nuomotis vagonus“, – sako „LTG Cargo“ generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.

Vagonų nuomos veiklą atskirai nuo krovinių vežimo veiklos vykdančios įmonės užsienio valstybėse valdo vagonų parkus – pavyzdžiui, Lenkijos vežėjo įmonių grupei priklausantis „PKP Cargo International“ turi apie 4,5 tūkst. nuomojamų vagonų parką, Prancūzijos Ermewa (SNCF grupė) apie 45 tūkst. vagonų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)