Anot ministro Jaroslavo Narkevičiaus, tai svarbu siekiant sudaryti sąlygas geležinkelio mazgo plėtrai ir apsaugoti centrinę uostamiesčio dalį nuo neigiamo transporto poveikio.

„Šios analizės rezultatai bus pristatyti Susisiekimo ministerijai, kuri toliau kruopščiai nagrinės situaciją ir ieškos efektyviausių sprendimų darniai geležinkelio mazgo infrastruktūros plėtrai Klaipėdos miesto ir rajono savivaldybių teritorijose“, – pranešime teigė ministras.

„Lietuvos geležinkeliai“ nagrinės miesto tarybos pasiūlymą atvežti ir išvežti krovinius šiaurinėje uosto dalyje, per liniją Kužiai–Kretinga–Klaipėda, o pietinėje uosto dalyje – per liniją Radviliškis–Pagėgiai–Klaipėda. Taip pat bus įvertintos kitos galimos alternatyvos.

Klaipėdos geležinkelio mazgo modernizavimą numatoma įgyvendinti iki 2030 metų.