Iš Danijos keltu atgabenta puspriekabė Centriniame krovos terminale (CKT) pakrauta ant specialios traukinio platformos ir išgabenta į Vilniaus intermodalinį terminalą. Čia į ją pakrovus krovinį, ji išgabenta atgal į Klaipėdą, pranešė grupė.

„Šiemet jau sėkmingai pervežėme puspriekabes iš Vokietijos į Lietuvą, dabar atliekame bandymus ir Lietuvoje, o visoje krovinio logistikos grandinėje apjungiame geležinkelio ir jūros transportą. Tokiu būdu potencialiems klientams planuojame siūlyti jungtis ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų“, – pranešime sakė „LTG Cargo“ generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.

Anot jo, puspriekabių gabenimas traukiniais sparčiai populiarėja Europoje. „LTG Cargo“ planuoja dar šiemet klientams pasiūlyti susisiekimą su Skandinavijos šalių uostais – Kyliu, Karlshamu, Treleborgu.

„Siekiame neatsilikti nuo kitų Europos ro-ro terminalų“, – pranešime teigė CKT generalinis direktorius Karolis Grigalauskas.

Dabar automagistrale Vilnius-Klaipėda per parą pravažiuoja apie 3 tūkst. vilkikų su puspriekabėmis. Tuo metu vienas traukinio sąstatas gali pervežti apie 40 puspriekabių.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)