Iš Danijos keltu atgabenta puspriekabė Centriniame krovos terminale (CKT) pakrauta ant specialios traukinio platformos ir išgabenta į Vilniaus intermodalinį terminalą. Čia į ją pakrovus krovinį, ji išgabenta atgal į Klaipėdą, pranešė grupė.

„Šiemet jau sėkmingai pervežėme puspriekabes iš Vokietijos į Lietuvą, dabar atliekame bandymus ir Lietuvoje, o visoje krovinio logistikos grandinėje apjungiame geležinkelio ir jūros transportą. Tokiu būdu potencialiems klientams planuojame siūlyti jungtis ne tik Lietuvoje, bet ir už jos ribų“, – pranešime sakė „LTG Cargo“ generalinis direktorius Egidijus Lazauskas.

Anot jo, puspriekabių gabenimas traukiniais sparčiai populiarėja Europoje. „LTG Cargo“ planuoja dar šiemet klientams pasiūlyti susisiekimą su Skandinavijos šalių uostais – Kyliu, Karlshamu, Treleborgu.

„Siekiame neatsilikti nuo kitų Europos ro-ro terminalų“, – pranešime teigė CKT generalinis direktorius Karolis Grigalauskas.

Dabar automagistrale Vilnius-Klaipėda per parą pravažiuoja apie 3 tūkst. vilkikų su puspriekabėmis. Tuo metu vienas traukinio sąstatas gali pervežti apie 40 puspriekabių.