„Boeing 737 Max“ skrydžiai uždrausti po sudužimų Indonezijoje ir Etiopijoje, per kuriuos žuvo 346 žmonės.

„Pirmą kartą per pusantrų metų matau, kad mes esame arti darbo su „737 Max“ pabaigos“, – spaudos konferencijoje sakė P. Ky.

„Pradedame vertinti, kaip galėtume iki metų pabaigos sugrąžinti „737 Max“, – teigė EASA vadovas.

Rugsėjo pradžioje EASA atliko bandomuosius „Boeing 737 Max“ skrydžius, kuriuos birželį jau buvo atlikusi JAV Federalinė aviacijos administracija.

Tiesa, leidimas orlaiviui skraidyti dar nėra suteikiamas, nes liko kelios kliūtys, įskaitant pilotų apmokymus.

Vis dėlto, perspėjo P. Ky, net jei EASA ir FAA kartu suteiktų leidimus vykdyti „Boeing 737 Max“ skrydžius, atskiros valstybės ir oro linijos turės nuspręsti, ar atnaujinti skrydžius šiais lėktuvais.

JAV Kongreso rugsėjį paskelbtoje ataskaitoje teigiama, kad „Boeing 737 Max“ katastrofos įvyko „dėl virtinės klaidingų „Boeing“ inžinierių techninių prielaidų, „Boeing“ vadovybės skaidrumo trūkumo ir visiškai nepakankamos FAA priežiūros“.