Praėjusiais metais šio ruožo įrengimui skirta per 26 mln. eurų ES struktūrinių fondų lėšų. Įgyvendinus projektą bus užtikrintas greitesnis ir saugesnis traukinių eismas, saugi sankirta su automobilių keliu, taupomas keleivių ir krovinių vežimo laikas, sumažės aplinkos tarša bei triukšmo lygis, pranešė Susisiekimo ministerija.

Pasak ministro Jaroslavo Narkevičiaus, įrengus antrąjį kelią padidės geležinkelio atkarpos Kaišiadorys-Radviliškis pralaidumas.

„Šis Kaišiadorių rajone esantis geležinkelio ruožas yra vienas ilgiausių vienkelių ir jau vyksta antrojo kelio įrengimo darbai. Tai svarbus projektas, kadangi Livintai-Gaižiūnai ruožu intensyviai vežami kroviniai, o pralaidumas yra silpnas“, – pranešime sakė ministras.

Įgyvendinant Kaišiadorių ir Jonavos rajonuose esančio Livintų-Gaižiūnų ruožo projektą, iki 2022-ųjų pabaigos numatoma rekonstruoti 13,3 kilometro ir pastatyti 10,8 km ilgio 1520 mm pločio vėžės naują kelią, atnaujinti tiltus ir pralaidas, iešmus, pervažą, įrengti triukšmo slopinimo sienutę, rekonstruoti elektros, signalizacijos ir ryšių sistemas, įrengti tvoras, lietaus ir drenažo sistemas bei panaikinti Livintų geležinkelio stotį.

Šiuo metu ruože keleiviniams traukiniams maksimalus leistinas greitis siekia 120 kilometrų per valandą, prekiniams – 90 kilometrų. Rekonstravus kelią, leistinas greitis padidės atitinkamai iki 160 ir 120 kilometrų.

Antrąjį kelią už beveik 62 mln. eurų ties konkursą laimėjusios Prancūzijos kapitalo bendrovės „Eurovia CS“, „Eurovia Lietuva“ bei „Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmonė „Geležinkelio tiesimo centras“.