„Sodros“ duomenimis, sausį Lietuvoje dirbo 77,8 tūkst. sunkiasvorių sunkvežimių ir krovinių transporto priemonių vairuotojai. Liepos 1 dieną šių darbuotojų „Sodra“ fiksavo 74,1 tūkst.. Per pusę metų fiksuojamas 3,7 tūkst. darbuotojų sumažėjimas šiame sektoriuje.

„Šie skaičiai rodo, kad transporto verslas ieško palankesnių sprendimų, pertvarko savo įmones taip, kad lėšos būtų paskirstomos efektyviau. Deja, šiandien skaičiai byloja ne Lietuvos valstybės naudai“, – pranešime cituojamas asociacijos „Linava“ prezidentas Romas Austinskas.

„Linavos“ teigimu, kovą transporto ir logistikos sektoriuje buvo 4577 įmonės, rugsėjį – 4498. Labiausiai sumažėjo pačių mažiausių bendrovių iki 9 darbuotojų – per pusmetį tokių Lietuvoje sumažėjo 66.

„Įmonių skaičiaus mažėjimas parodo, kad pačios jautriausios darbo užmokesčio sistemos pakeitimams, pandemijos pasekmėms ir vairuotojų atlyginimų koeficiento įvedimui yra mažos įmonės, kurioms papildomos išlaidos reiškia ne pelno sumažėjimą, o bankrotą“, – sako R. Austinskas.

Vežėjų asociacija pasikeitimus transporto ir logistikos rinkoje sieja su didelių įmonių pasirengimu įgyvendinti Mobilumo paketo reikalavimus, geografiškai diversifikuojant veiklą. Taip pat situaciją rinkoje, anot jų, stipriai veikia COVID-19 pandemija bei nuo metų pradžios įvestas vairuotojų atlyginimų koeficientas 1,65.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)