„Turime užsitikrinę finansavimą ir planuojame jau kitąmet pradėti aktyvius „Rail Baltica“ linijos nuo Kauno iki Lietuvos/Latvijos sienos statybos darbus. Šiuo metu vyksta konkursai dėl geležinkelio sankasos ir inžinerinių statinių, tilto per Neries upę ties Jonavos miestu statyboms ir viršutinės kelio konstrukcijos įrengimo darbams. Dabar skelbiame ir jungiamųjų automobilių kelių statybos darbų konkursą“, – pranešime cituojamas LTG INFRA generalinis direktorius Karolis Sankovskis.

Konkursas skelbiamas siekiant surasti rangovus, kurie geležinkelio linijoje Kaunas-Panevėžys-Lietuvos/Latvijos siena pastatys vietinės reikšmės ir privažiuojamuosius automobilių kelius, rekonstruos bei prijungs šiuos kelius prie valstybinės reikšmės kelių Kauno m. sav., Kauno r. sav., Jonavos r. sav., Kėdainių r. sav. ir Panevėžio r. sav.

Numatomas bendras rekonstruojamų ir statomų vietinių kelių ilgis apie 140 km, preliminari pirkimo sutarčių vertė – 35,3 mln. eurų.

Planuojama, kad bus vykdomi atskiri pirkimai su projektu susijusiems darbams įgyvendinti, kurie bus suskirstyti pagal rengiamo techninio projekto statybos leidimus ir ES finansavimo sutartyse ar paraiškose nustatytas ribas.

„Rail Baltica“ – tai didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės geležinkelio linija, sujungsianti Varšuvą, Kauną, Vilnių, Panevėžį, Rygą, Taliną ir Pernu.

Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.

Projekto vertė siekia apie 5,8 mlrd. eurų.