Kaip nurodo Susisiekimo ministerija, šis projektas – vienas iš Ateities ekonomikos DNR plano projektų.

„Naujoji gatvė, jungianti šiaurinį Alytaus miesto įvažiavimą su miesto centru, yra pagrindinė miesto transporto arterija. Joje sukoncentruoti didžiausi eismo srautai, per parą pravažiuoja daugiau kaip 9000 automobilių. Ši gatvė yra 4 eismo juostų, tačiau po geležinkelio viaduku susiaurėja iki 2 eismo juostų, todėl šioje vietoje sumažėja gatvės pralaidumas, formuojasi transporto spūstys“, – nurodo ministerija.

Jos teigimu, tiek gyventojai, tiek prekių ar krovinių vežėjai šioje probleminėje vietoje, ypač piko metu, sugaišta daug laiko, išauga avarijų rizika, didėja aplinkos oro tarša.

„Vienintelė techninė galimybė spręsti gatvės pralaidumo problemą, įrengiant 4 eismo juostas, yra rekonstruoti geležinkelio viaduką, nes esamo viaduko plotis tarp atramų yra nepakankamas tokio pločio gatvei“, – tikina ministerija.

Rekonstravus geležinkelio viaduką virš Naujosios gatvės, ties viaduku neliks dviejų eismo juostų susiaurėjimo, ir visa gatvė bus 4 eismo juostų.

Geležinkelio viaduko rekonstrukcijos darbus numatoma baigti 2021 metų pabaigoje.

Šaltinis
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (7)