„Lietuvoje mes esame visiškai pasirengę projektą įgyvendinti iki 2026 metų. Visi iššūkiai, kuriuos turime, susiję su Latvijos ir Estijos dalių įgyvendinimu. Dabar su ES biudžeto patvirtinimu užsitikrinome adekvatų finansavimą visam projektui, belieka sulaukti mūsų kaimynų patikinimo ir garantijų dėl to, kad jie taip pat spėtų iki 2026 metų projektą įgyvendinti“, – „Žinių radijui“ antradienį sakė J. Neverovičius.

Pirmadienį „Rail Baltica“ projektą koordinuojančios bendrovės „RB Rail AS“ vyriausiasis finansininkas ir valdybos narys Ignas Degutis sakė, kad Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje jau bendrai pasirašyta trys ketvirtadaliai projektavimo sutarčių.

„Rail Baltica“ – didžiausias geležinkelio infrastruktūros projektas Baltijos šalių istorijoje, kurį įgyvendinant per visą „Rail Baltica“ trasą bus nutiesta elektrifikuota europinės vėžės geležinkelio linija, eisianti nuo Varšuvos per Kauną ir Rygą iki Talino. Projekte taip pat numatyta atskira geležinkelio linija Kaunas–Vilnius.

Bendras „Rail Baltica“ geležinkelio linijos ilgis Baltijos šalyse siekia 870 km: Lietuvoje – 392 km, Latvijoje – 265 km, Estijoje – 213 km.

Briuselyje po derybų Europos Vadovų Taryboje „Rail Baltica“ plėtojimui numatyta suteikti papildomą 1,4 mlrd. eurų sumą.