Biržoje kotiruojama "Klasco" prognozavo per 2005 metus viršyti planuotas 115 mln. litų pajamas, o iki 2005-ųjų pabaigos perkrauti iš viso 9,25 mln. tonų krovinių.

"Klasco" per devynis 2005 metų mėnesius uždirbo 13 mln. litų neaudituoto grynojo pelno, užpernai tuo pačiu laikotarpiu buvo patirta 9,4 mln. litų nuostolių. Lyginamuoju laikotarpiu pajamos išaugo 44,8 proc. - nuo 72,1 mln. iki 104,4 mln. litų.

"Klasco" konteinerių terminalą kauniečio verslininko Zigmo Petrausko valdomai Klaipėdos terminalo grupei, neoficialiais duomenimis, pardavė už maždaug 150-160 mln. litų, rašo "Lietuvos rytas".

„Investicijos į konteinerių krovos verslą atsiperka per 25 metus. Lėšas už parduotą terminalą panaudosime naujoms statyboms, komis kompensuosime „Klasto“ slegiančias 30 mln. litų vertės bankų paskolas“, - sakė koncerno prezidentas Bronislovas Lubys.

Iš Valstybės turto fondo visą "Klasco" turtą su tarptautine jūrų perkėla, ES lėšomis pastatytu konteinerių terminalu, kitais padaliniais B.Lubio koncernas yra įsigijęs už 200 mln. litų.

Didžiausią "Klasco" apyvartos dalį sudarė pelningi kroviniai - 2,5 mln. tonų lietuviškų, rusiškų ir baltarusiškų trąšų, 1 mln. tonų cukraus žaliavos ir grūdų. Nesikratydama ir pigesnių siuntų, įmonė pernai transportavo apie 600 tūkst. tonų ferolydinių iš Kazachstano.

"Kartu su bendrove "Kominatrans" patobulinome šaldytų maisto produktų saugyklą. Tai - dar vienas naujas mūsų terminalas, į kurį investavome 6,6 mln. litų. Jo metų pajėgumas - 100 tūkst. tonų šaldytų produktų", - sakė "Klasco" generalinis direktorius Valentinas Greičiūnas.

Didžiausia Klaipėdos uoste kompanija dabar valdo penkis specializuotus chemijos, grūdų, keltų terminalus. Prie naujosios Smiltynės perkėlos įmonė rengiasi pastatyti šiuolaikišką keleivinių laivų terminalą. Investicijos į jį gali siekti 150 mln. litų.

"Klasco" akcijos kotiruojamos Vilniaus vertybinių popierių biržos Einamajame sąraše.