Anot Klaipėdos mero Vytauto Grubliausko, prospekto rekonstrukcija yra svarbi ne tik uostamiesčiui, bet visai Lietuvai.

„Pagrindinio įvažiavimo į Klaipėdą projekto įgyvendinimas aktualus ne tik uostamiesčiui, bet ir visai Lietuvai, nes tai yra strategiškai svarbi jungtis su miestu ir uostu“, – Klaipėdos savivaldybės pranešime sakė V. Grubliauskas.

„Kauno tiltai“ rekonstruos Šilutės plento dalį nuo Dubysos gatvės iki pietinio įvažiavimo į prekybos centrą „Banginis“, Baltijos prospekto ruožą nuo „Sostenos“ automobilių salono iki žiedinės Jakų sankryžos bei pastatys dvi estakadas – jos sujungs Vilniaus plentą su Baltijos prospektu.

Vykstant darbams, eismo Jakų žiedu uždaryti neketinama, tačiau iš trijų juostų gali būti leidžiama važiuoti tik viena.

„Kauno tiltai“, pasiūlę mažesnę kainą nei preliminari projekto vertė (36 mln. eurų), buvo paskelbti konkurso laimėtojais. Įmonės pasiūlymas buvo ekonomiškai naudingiausias, nors pagal kainą jis buvo tik trečias.

Viešųjų pirkimų portale paskelbtoje ataskaitoje nurodoma, kad mažiausią kainą pateikė įmonė „YIT Lietuva“ (29,859 mln. eurų), tačiau pasiūlymų eilėje ji liko trečia. „Tilstos“ konsorciumo pasiūlymas (beveik 30,4 mln. eurų) liko antroje vietoje.

Latvijos „LNK Industries“ pasiūlė darbus atlikti už 31,888 mln. eurų, „Panevėžio keliai“ – už 35,99 mln. eurų, Latvijos A.C.B. konsorciumas – už 41,765 mln. eurų.

Baltijos prospekto rekonstrukcija yra vienas iš prioritetinių Susisiekimo ministerijos darbų – pernai patvirtintoje 2020 metų Kelių priežiūros ir plėtros programoje (KPPP) šiam ruožui, „Megos“ transporto mazgui Kaune, Liepkalnio sankryžos Vilniuje bei valstybinės ir vietinės reikšmės žvyrkelių asfaltavimui buvo skirta 145 mln. eurų.