Tai būtų didžiausi oro eismo saugos taisyklių pokyčiai nuo 2001 m. rugsėjo 11 d. teroristinių išpuolių. Tiesa, šios rekomendacijos nėra įpareigojančios. ICAO kreipėsi į vyriausybes ir žinybas, oro uostų operatores ir oro bendroves, ragindama įvesti vieningas taisykles, „dėl kurių vyrautų sutarimas“.

Anot ICAO, keleiviai, atvykę į oro uostą, turėtų pateikti sveikatos pažymėjimą ir pasimatuoti temperatūrą. Dar kartą temperatūra turėtų būti matuojama kelionės pabaigoje. Organizacija, be to, rekomenduoja kiek įmanoma naudoti elektroninius, o ne spausdintus bilietus.

Apskritai patariama naudoti „bekontaktes“ technologijas - veido ir akių rainelės atpažinimą. Ir per saugumo patikrą oro uostuose turėtų būti vengiama fizinio kontakto.

Dėvėti kaukę turi būti privaloma terminaluose ir lėktuvuose, sakoma toliau ICAO dokumente. Organizacija rekomenduoja lėktuve laikytis dviejų metrų distancijos, tačiau primygtinai nereikalauja, kad kas antra vieta liktų laisva. Oro bendrovės įspėja, kad toks nurodymas pakenktų jų pelningumui.

Lėktuve, anot ICAO, keleiviai turėtų kuo mažiau judėti iš savo vietos. Eilių prie tualetų turi nelikti. Skrydžių palydovai turi būti aprūpinti apsaugos priemonėmis – medicininėmis kaukėmis, apsauginiais skydeliais ir pirštinėmis, siūlo organizacija.

Keleivių judėjimas oro transportu dėl koronaviruso pandemijos praktiškai visiškai sustojo, tačiau dabar pamažu atsigauna.