Antradienį jis ketina pateikti Seimui tai numatančias Civilinio kodekso pataisas.

J. Jarutis siūlo supaprastinti aviacinio inventoriaus valdymo reglamentavimą, atsisakant kodekso nuostatos, kad visi orlaiviai yra laikomi nekilnojamuoju turtu.

„Dabartinis reglamentavimas, kai visi orlaiviai, kaip ir visi jūriniai laivai, yra laikomi nekilnojamuoju turtu, labai apsunkina orlaivių eksploatavimą. Dauguma orlaivių – sklandytuvai, ultralengvieji lėktuvai, akrobatiniai lėktuvai – galintys vežti 1-2, retais atvejais – daugiau keleivių ir iš esmės yra mokymo priemonės arba sporto inventorius, o ne nekilnojamasis turtas. Visgi orlaiviams taikant tas pačias procedūras kaip ir nekilnojamajam turtui, per daug apsunkinama jų registracija bei naudojimas“, – sako J. Jarutis.

Anot parlamentaro, praktikoje orlaivių, ypač lengvųjų, paprastai sveriančių 200-500 kg, traktavimas kaip nekilnojamojo turto atrodo keistai ir sukelia daug sunkumų administruojant šį turtą.

Civilinio kodekso pakeitimo projektą parengęs Seimo narys J. Jarutis jo nuostatas derino su Lietuvos aeroklubu.

Šiuo metu galiojantis Civilinis kodeksas numato, kad visi orlaiviai yra laikomi nekilnojamuoju turtu.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)