Bendrovės būstinėje Volfsburge dvi surinkimo linijos bus visiškai uždarytos, o vienoje bus sutrumpintos darbo valandos, sakoma bendrovės darbuotojams paskelbtame pranešime.

Gamybos sustabdymas pirmiausia paveiks modelius „Golf“ ir „Tiguan“.

Tačiau Delfi gautame komentare nuo įmonės atstovų teigiama, kad „Volkswagen“ automobilių gamyklos nesustabdė savo veiklos ir tęsia savo veiklą planuota apimtimi.

„Atsižvelgiant į paklausą, šiuo metų gamyba vykdoma išnaudojant 40 proc. prieškrizinių pajėgumų. Tokio pajėgumų išnaudojimo buvo tikimasi jau balandžio 20 d. atnaujinant gamybą. Nuo to laiko gamybos apimtis papildomai mažinama nebuvo. Jau anksčiau buvo pranešta, kad „Volkswagen“ savo gamyklose veiklą pradėjo atnaujinti balandžio pabaigoje. Tai padaryta atsižvelgiant į dalių prieinamumą, Vokietijos ir Europos valstybių reikalavimus, pardavimų projekcijas ir pasikeitusius gamyklų veikimo režimus. Darbuotojų sveikatos apsauga išlieka aukščiausiu prioritetu“, – rašoma Delfi gautame komentare.

Kilus koronaviruso pandemijai ir dėl karantino sustabdžius gamybą, „Volkswagen“ tik balandžio mėnesio pabaigoje ją vėl atnaujino.

Ganybos linijų sustabdymas skirtas „lanksčiai suderinti gamybą su numatomais rinkos svyravimais“, teigė personalo vadovas Arne‘as Meiswinkelas.

Dėl su pandemija susijusių apribojimų kovo ir balandžio mėnesiais Europoje automobilių pardavimai krito iki žemiausio istorijoje lygio.

Balandžio pabaigoje „Volkswagen“ darbo tarybos pirmininkas Berndas Osterlohas perspėjo, kad „klientai tiesiog nėra suinteresuoti pirkti automobilių“, ir teigė, jog beveik nebėra kur laikyti naujų pagamintų automobilių.

Grupės užsakymų knyga yra tikra „tragedija“, pridūrė B. Osterlohas.

Trečiadienį „Moody's“ sumažino savo prognozę pasaulinei automobilių rinkai ir prognozavo, kad 2020 metais pardavimai susitrauks 20 procentų. Buvo tikimasi, kad Europos rinka sumenks 30 proc., o JAV rinka – 25 procentų.

Visgi Kinijos rinkai prognozuojama geresnė padėtis.

Šaltiniai teigė AFP, kad „Volkswagen“ gamyklos Europoje šiuo metu dirba nuo 35 iki 50 proc. pajėgumų ir kad maždaug 35 tūkst. darbuotojų vis dar dirba trumpesnį darbo laiką.