„Valstybės vadovui buvo pristatytas baltarusiško dviviečio elektromobilio kabrioleto prototipas. Jo kūrėjų manymu, šis elektromobilis ateityje gali konkuruoti su „Tesla“ gaminiais. (...) Jis – lengvas ir manevringas, patobulintų dinaminių charakteristikų, galintis pasiekti iki 170 kilometrų per valandą greitį, (su viena įkrova – red.) nuvažiuoti 270 kilometrų“, – teigiama pranešime.

A. Lukašenka elektromobilį, kaip ir kitus eksponatus, įvertino palankiai ir nešykštėjo pagyrų kūrėjams.

„Tai daro įspūdį, netgi labai didelį. Nesitikėjau, kad per trumpą laiką tai galima sukurti“, – pareiškė Baltarusijos lyderis.

Tačiau jis pabrėžė, jog kol kas per anksti kalbėti apie rimtus, perversmingus pasaulinio lygio pasiekimus elektrinio transporto kūrime ir gamyboje.

„Kol kas tai pirmas susipažinimo su iškeltų užduočių vykdymu etapas. Bus antras, ir tada mes konkrečiau pakalbėsime apie darbo rezultatus. Norėdami juos tinkamai įvertinti, turime išsiaiškinti, ar tai atitinka tarptautinius standartus, išanalizuoti perspektyvas. Turiu omenyje tai, kad mes kuriame ne žaislą, o prekę, kurią reikės parduoti rinkose ir gauti pajamų“, – akcentavo Baltarusijos prezidentas.

A. Lukašenka, 2018 metų vasaros pabaigoje išbandęs tuomet naujausią „Tesla“ elektromobilio modelį, pareiškė, jog Baltarusija privalo tuojau pat imtis panašaus projekto. Baltarusijos mokslo akademijai buvo nurodyta suprojektuoti baltarusišką elektromobilį ir sukurti jo prototipą.

„Elektromobiliai – inovacijų kūrinys. Jų gamybos ėmėsi šalys, kurios suprato, kad vidaus degimo variklis – atgyvena. Manau, kad kai kur į elektromobilius bus masiškai persėdama 2025-aisiais, kitur – kiek vėliau. Mes turime automobilių gamyklą (Kinijos „Geely“ automobilių surinkimo įmonė netoli Minsko – red.), kurioje turėtų būti gaminami ir elektromobiliai“, – tada teigė A. Lukašenka.