„Mūsų privalumas visuomet buvo tinklas. Tinklas, visoje šalyje jungiantis miestus ir miestelius. Didžiausi siuntų srautai yra tarp didžiųjų miestų, bet mūsų stiprybė yra galimybė pasiekti bet kurį šalies kampelį. Kuo daugiau miestų, vežėjų, tuo daugiau galimybių siuntėjams“, – sakė „Siuntos autobusais“ vadovė Indrė Ūsaitė-Šlenderienė, pridėjusi, kad siuntų skaičius antrąją savaitę išaugo 55% lyginant su darbo pradžia.

Anot siuntų atstovės, atnaujinę darbą tarp mažesnių miestų siuntų atstovai gali užtikrinti platesnį siuntų pristatymo tinklą, jį valdyti optimaliau.

„Džiaugiamės atsinaujinusia Utenos kryptimi. Utena visuomet buvo labai reikšminga siuntų atžvilgiu, į Aukštaitiją per ten daug siuntų keliauja. Į Marijampolę siuntos pirmomis savaitėmis buvo vežamos automobiliu. Kol šia kryptimi nevažiavo autobusai ir siuntų kiekiai nebuvo dideli, tiesiog prikraudavome lengvąjį automobilį pilną siuntų. O dabar šia kryptimi važiuoja keturi dideli autobusai. Marijampolės kryptimi visais laikais siunčiama daug automobilių detalių, įrangos.

Atsinaujinusi Vilnius-Alytus kryptis leidžia siuntas siųsti tiesiai tarp šių miestų. Iki tol siuntos iš sostinės į Dzūkiją keliaudavo kampais per Kauną. Šios savaitės viduryje turėsime dar papildomų reisų į Mažeikius, Tauragę, Šakius, Raseinius ir kitus miestus. Kol dalis autobusų stočių, į kurių miestus vyksta tarpmiestiniai autobusai, nedirba siuntų atsiėmimas ir išsiuntimas vyksta autobuse pas vairuotoją“, – pasakojo siuntų atstovė.

Šiuo metu siuntas tarpmiestiniais autobusais veža septyni vežėjai – „Kautra“ bei Klaipėdos, Marijampolės, Biržų, Naujosios Akmenės, Utenos ir Jonavos autobusų parkai.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)