„Numatomas tobulinti ruožas Kauno rajone yra keturių eismo juostų, tačiau jame tranzitinis eismo srautas neatskirtas nuo vietinio, nėra pėsčiųjų ir dviračių takų, o leistinas greitis vietoj 130 siekia tik 90 kilometrų per valandą“, – pranešime sakė susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.

Susisiekimo ministerija, Automobilių kelių direkcija ir bendrovė „Kelprojektas“ ketvirtadienį pasirašė sutartį – pagal ją per 30 mėnesių bus parengtas ruožo plėtros planas, pateikiant bent tris techninių sprendinių alternatyvas, pagal jas modeliuojami transporto srautai bei visuomenės poreikiams paimta žemė – iš viso plėtrai reikės apie 215 hektarų.

Darbai apims kelio Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožą nuo sankryžos su krašto keliu Kaunas–Prienai–Alytus iki Kauno rajono ribos..

Šiuo metu taip pat rengiamasi modernizuoti „Via Baltica“ tarp Marijampolės bei Lenkijos sienos. Ruože nuo 56,83 iki 97,06 km leistiną greitį ketinama padidinti iki 130 kilometrų per valandą, panaikinti visas vieno lygio sankryžas ir nuovažas, atskirti tranzitinį ir vietinį transportą.

„Via Baltica“ keturių juostų keliu turėtų sujungti Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą. Ja iš Vakarų Europos per Lenkiją važiuoja daug krovininio transporto.

Bendras „Via Baltica“ ilgis Lietuvoje yra 274 kilometrai, projektui suteiktas ypatingos valstybinės svarbos statusas.

Šaltinis
Temos
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (10)