Smiltynės perkėlos direktorius Algirdas Žukauskas teigė, kad tiek keleivių buvo ir 2002 metais, kai kėlimas buvo nemokamas.

2005 metais Smiltynės perkėla gavo 10 milijonų 673 tūkstančius litų pajamų. Pirmą kartą istorijoje peržengta 10 mln. litų pajamų riba. Todėl bendrovė, pasak A.Žukausko, atsiskaitė su lizingo kompanija už įsigytą naują keltą „Baltija“, sumokėjo 50 proc. atlyginimo dydžio premijas darbuotojams, turi apyvartinių lėšų ir gali galvoti apie naujas investicijas šiais metais.

Jau sausio 9 dieną taps aišku, kokia kompanija statys naują keleivinį keltą, kuris pakeis dabar senojoje Smiltynės perkėloje plaukiojančius du keltus. Pasiūlymus statyti šį keltą yra pateikusi Klaipėdoje esanti Vakarų laivų gamykla ir Bulgarijos Burgo laivų statykla – ta pati, kuri statė keltą „Baltija“.

Pasak A.Žukausko, naujasis dviejų denių 700 vietų keltas su 250 vietų salonu ir 240 vietų dengta stogine turi būti pastatytas per aštuonis mėnesius. Jame turės būti įrengtos trys nuleidžiamos aparelės. Pertvarkius kelto švartavimo vietas vienu metus bus nuleistos priekinė ir šoninės aparelės.

Todėl tuo pačiu metu keleiviai galės išlipti ir sulipti į keltą. Plaukiodamas nuo krantinės Danės upės žiotyse, šalia kruizinio terminalo, keltas per valandą galės atlikti keturis reisus.

Nauji keltai, kaip teigė A.Žukauskas, padeda taupyti pinigus. Nors per 2005 metus kuro kaina pakilo net 82 procentais, tačiau naudodamasi keltu „Neringa“, o metams baigiantis ir keltu „Baltija“ bendrovė Smiltynės perkėla sutaupė kuro maždaug už 40 tūkst. litų.

Keltai „Neringa“ ir „Baltija“ gali plaukioti ir esant net 30 metrų per sekundę vėjui. Todėl Smiltynės perkėla ketina kreiptis į Klaipėdos uosto kapitoną ir Saugios laivybos administraciją prašydama, kad būtų pakeista nuostata, jog keltų laivyba uoste nutraukiama esant 20 metrų per sekundę vėjui.

A.Žukauskas tikisi, kad kitų metų vasarą nebeliks eilių prie naujosios Smiltynės perkėlos, nes vienu metu galės plaukioti net 4 keltai – du naujieji ir du senieji.