„Šiuo laikotarpiu, kai žmonės yra priversti likti namuose, mes sukūrėme „Bolt Business Delivery“ paslaugą, pritaikydami sukauptą patirtį pervežimo srityje, turimas technologas ir platų vairuotojų tinklą. Reaguodami į susiklosčiusią situaciją, kai pagalbinių rankų išvežiojant prekes itin trūksta, mes siūlome verslui sprendimą – express pristatymo į namus paslaugą – „Bolt“ vairuotojai užsakytas prekes galės išvežioti net per 1-2 valandas“,– komentuoja „Bolt“ įmonės vadovas Lietuvoje Andrius Pacevičius.

„Paslauga veiks bendradarbiaujant su skirtingais verslo sektoriaus atstovais – nuo elektronikos prekių, prekybos centrų iki maisto prekių – su įvairiomis įmonėmis, kurioms yra reikalinga prekių išvežiojimo paslauga“, – priduria A. Pacevičius.

„Bolt“ veikia Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje ir kt., kuriuose iš viso veikla užsiima dešimtys tūkstančių vartotojų, kurie šiuo sunkiu laikotarpiu turės galimybę tapti kurjeriais.

Kaip rašoma pranešime, „Bolt Business Delivery“ turi paprastą ir lengvai naudojamą žiniatinklio sąsają. Įmonės turės galimybę atsisiųsti užsakymus per kompiuteriu valdomą transporto priemonės sistemą (CVS) arba galės įvesti juos rankiniu būdu, naudojant paprastą formą. Užsakymai gali būti nustatyti dviem būdais: paimant prekes iš karto arba surenkant jas per 48 valandas.

Klientams užsisakant prekes, verslo atstovams bus atsiųsta kainos sąmata. Kai tik užklausos pristatymas bus patvirtintas, „Bolt“ išsiųs kurjerį, kad nurodytu laiku prekė būtų pristatyta pirkėjui.

Funkcijos, leidžiančios sekti siuntą realiu laiku, užtikrins, kad tiek įmonės, tiek jų klientai būtų išsamiai informuojami apie užsakymo eigą. Pardavėjai interneto programėlėje galės gauti tiesioginį užsakymo būsenos atnaujinimą, o klientai apie atkeliaujančią užsakytą prekę bus informuojami trumpąją žinute, kurioje bus nurodytas atvykimo laikas ir kurjerio kontaktiniai duomenys.

Įmonių atstovai programėlėje turi nurodyti vietą, kurioje kurjeriai turės palikti užsakytą prekę, kad būtų išvengta tiesioginio kontakto tarp kurjerio ir pirkėjo. Tokios pačios taisyklės galioja ir restoranų užsakymams – kurjeriai negali turėti jokio tiesioginio kontakto su restoranų darbuotojais.