IATA šiuo metu aptaria šį klausimą su įvairių valstybių aviacijos reguliuotojais, teigė asociacijos Europos padalinio direktorius Rafaelis Schvartzmanas.

„Bus įvestos tam tikros procedūros“, – sakė jis.

Tiesa, R. Schvartzmanas pabrėžė, kad orlaivių viduje oras yra beveik sterilus, nes filtrai nepraleidžia daugiau nei 99 proc. mikrobų.

Europos oro linijos dėl koronaviruso pandemijos prognozuoja šiemet net 46 proc. mažėsiantį keleivių skaičių ir oro linijų patirsiamus 76 mlrd. eurų nuostolių.

Trečiadienį virš Europos skrido vos 5 800 komercinių lėktuvų. Palyginimui, iki koronaviruso krizės pradžios įprastą trečiadienį Europos padangėje komercinių orlaivių buvo daugiau nei 29 tūkst.

IATA taip pat paragino aviacijos reguliavimo institucijas sušvelninti taisykles dėl pinigų grąžinimo keleiviams už atšauktus skrydžius.

„Nėra pakankamai pinigų, – sakė R. Schvartzmanas, pridurdamas, kad vidutiniškai oro linijos lėšų turi dar dviem mėnesiams. – Mums turėtų leisti suteikti kuponus skrydžiams.“