Kaip nurodoma pranešime, visi keleiviai, paveikti šio pokyčio, bus informuoti el. laišku. Tuo atveju, jeigu keleiviai bilietus įsigijo tiesiogiai wizzair.com svetainėje arba per aviakompanijos mobiliąją programėlę, 120 proc. sumokėtos sumos automatiškai bus grąžinta į jų „Wizz Air“ sąskaitas ir galios 24 mėnesius aviakompanijos paslaugoms ir produktams įsigyti. Informuojama, kad keleiviai gali rinktis ir kitą galimybę, tačiau ji užims daugiau laiko.

„Keleiviams atskiru laišku bus suteikta visa informacija apie reikiamus atlikti žingsnius norint susigrąžinti pinigus į banko sąskaitą. Šiuo atveju keleiviai atgaus 100 proc. sumokėtos sumos.
Keleiviai, kurie užsisakė bilietus per kelionių agentūras, įskaitant internetines kelionių agentūras, turėtų susisiekti su įmone, kurioje įsigijo bilietus.

Nepaisant to, kad ši situacija nuo oro linijų bendrovės nepriklauso, „Wizz Air“ atsiprašo keleivių patyrusių nepatogumų dėl kelionių apribojimų ir patikina, kad keleivių ir įgulos gerovė bei saugumas yra svarbiausias „Wizz Air“ prioritetas“, – rašoma pranešime.

Bendrovė dar prieš įsigaliojant karantinui Lietuvoje informavo, kad nuo kovo 17 dienos sustabdė visus skrydžius į Lietuvą ir iš jos. Toks sprendimas priimtas, vyriausybėms uždarant sienas, siekiant sulėtinti koronaviruso plitimą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)