Pagal pranešimą, bendrovė dėl per didelių pasiūlytų konkursinių kainų atmetė visų tiekėjų pasiūlymus rangos darbams „Rail Baltica“ geležinkelio ruože Palemonas-Rokai ir paskelbė apie rangos darbų pirkimo procedūrų pabaigą.

„Geriausio pasiūlymo kaina beveik penktadaliu viršijo prieš pradedant pirkimo procedūrą numatytas pirkimui skirti lėšas. Vadovaujantis teisės aktais pateikti tiekėjų pasiūlymai buvo atmesti, o pirkimo procedūros paskelbtos baigtomis“, – informavo bendrovės „Lietuvos geležinkelių infrastruktūra“ generalinis direktorius Karolis Sankovskis.

2018 metų pabaigoje, prieš skelbiant ruožo Rokai-Palemonas rangos darbų pirkimą, nustatyta pirkimui skirtų lėšų suma siekė 47,1 mln. eurų be PVM. Atlikti rangos darbus pretendavo penkios įmonės, o geriausio pasiūlymo kaina viršijo bendrovės subjekto prieš pirkimo procedūras nustatytą ir užfiksuotą bendrą pirkimui skirtų lėšų sumą beveik 20 proc.

„Rangos darbų pirkimo procedūros geležinkelio ruože Rokai-Palemonas bus skelbiamos iš naujo. Kartu norime užtikrinti, kad šiame ruože rangos darbai bus įgyvendinti laikantis patvirtinto grafiko – europinės vėžės geležinkelį ketinama baigti tiesti 2025 metais, o 2026-aisiais jį testuoti“, – sako K. Sankovskis.

Pasak jo, prieš iš naujo paskelbiant ruožo Rokai-Palemonas rangos darbų pirkimą, bus įvertinti geriausi galimi sprendiniai šįmet planuojamame pradėti rengti Kauno mazgo specialiajame plane.
Geležinkelio „Rail Baltica“ ruožas Palemonas-Rokai yra viena iš sudėtinių Kauno geležinkelio mazgo dalių.

Kauno geležinkelio mazgas suskirstytas į keturis ruožus: Jiesia-Kaunas, Jiesia-Rokai, Kaunas-Palemonas ir Rokai-Palemonas.

Ruožas Jiesia-Kaunas baigtas rekonstruoti 2015 metų rugpjūtį, Jiesia-Rokai ruožas – 2018 metų spalį. Kauno geležinkelio mazgo ruože Kaunas-Palemonas pernai pertvarkyti esami geležinkelio keliai, pastatyti tuneliai automobiliams ir pėstiesiems, įrengta didžioji dalis geležinkelio žemės sankasos bei atraminių sienučių bei pastatyta kita reikalinga „Rail Baltica“ geležinkelio infrastruktūra.

Šiais metais Kaunas-Palemonas ruože planuojama baigti visus likusius statybos darbus bei prie „Rail Baltica“ geležinkelio prijungti Kauno intermodalinį terminalą.