„Galbūt buvo tam tikro neapibrėžtumo dėl „Condor“ ateities. Šiandien norėčiau labai tvirtai pasakyti – neapibrėžtumo nebeliko“ – žurnalistams Frankfurte pareiškė LOT vadovas Rafalas Milczarskis.

R. Milczarskis nepaskelbė, kokią sumą LOT pasiūlė už „Condor“, tačiau pažymėjo: „Mes sumokėsime teisingą kainą – kainą, kuri mums leis grąžinti visą paskolą bankui „KfW“.

LOT vadovas pridūrė, kad sandoris turėtų būti baigtas iki balandžio mėnesio, jei ES konkurencijos institucijos patvirtins susitarimą.

Praėjusiais metais Vokietijos valstybinis investicijų bankas „KfW“ suteikė „Condor“ 380 mln. eurų pereinamojo laikotarpio paskolą po to, kai „Thomas Cook“ paskelbė bankrotą. Paskola turi būti grąžinta šiais metais.

LOT ir „Condor“ susijungimas suvienys dvi beveik tokio paties dydžio bendroves: Lenkijos įmonės pajamos iš bilietų 2019-aisiais siekė 1,9 mlrd. eurų, tuo tarpu „Condor“ pajamos 2018–2019 fiskaliniais metais siekė 1,7 mlrd. eurų.

Per šį laikotarpį bendrovės aptarnavo po maždaug 10 mln. keleivių.

Ateityje tiek LOT, tiek „Condor“ prekės ženklai bus išsaugoti, pažymėjo R. Milczarskis, o Vidurio ir Rytų Europoje planuojama plėtra.

„Condor“ vadovas Ralfas Teckentrupas pridūrė, kad susijungimas nesukurs naujų darbo vietų Vokietijos bendrovėje dėl su profsąjungomis sudarytų susitarimų.

„Kaip dvi stiprios oro linijos, veikdamos išvien būsime dar stipresnės, o pelningo verslo plėtra yra geriausias būdas užtikrinti darbo vietas darbuotojams“, – sakė jis.

Keleivių salonų įgulų profsąjunga UFO teigiamai įvertino žinią, pavadindama ją „labai džiugia“ ir pasidžiaugdama, kad bus išvengta darbo vietų mažinimo.