Pasak leidinio šaltinių, plane numatoma visiškai atsisakyti bendradarbiavimo su „Renault“ ir automobilių kūrimo, ir jų gamybos srityje.

Žinia apie „Nissan“ rengiamas „skyrybas“ su „Renault“ yra dar vienas įrodymas, jog dviejų automobilių gamybos bendrovių aljanse, kurį C. Ghosnui pavyko išsaugoti beveik du dešimtmečius, tvyro didelė įtampa.

Nors abi bendrovės vis mėgino pagerinti santykius, aljansas su „Renault“ nebuvo naudingas „Nissan“, pažymi šaltiniai. Jų teigimu, daugelis „Nissan“ aukščiausio rango vadovų laikosi nuomonės, jog aljansas su „Renault“ varžo Japonijos automobilių gamybos bendrovės raidą.

Aljanso žlugimas abi bendroves greičiausiai privers ieškoti naujų partnerių automobilių gamybos sektoriuje, juolab kad kiti šio sektoriaus atstovai dėl didėjančių išlaidų elektromobilių kūrimui stengiasi vienyti jėgas, rašo „The Financial Times“.

Pavyzdžiui, „PSA Group“ ir „Fiat Chrysler Automobiles“ (FCA) pernai pasirašė susitarimą dėl susijungimo, o „Volkswagen“ ir „Ford“ sutarė sukurti aljansą.

2019 metų lapkritį „Renault“ ir „Nissan“ suderino keletą programų, kurios, kaip tikisi bendrovės, leis optimizuoti jųdviejų bendradarbiavimą.

Aljanso tarybai pirmininkaujantis „Renault“ valdybos pirmininkas Jeanas Dominique Senardas ketina artimiausiomis savaitėmis paskelbti apie kelis bendrus bendrovių projektus, kuriais bus norima parodyti, jog aljansas tebegyvuoja.

C. Ghosną „Renault“ valdybos pirmininko poste pakeitęs J. D. Senardas abejojo, jog aljansas pajėgs išlikti, tačiau tikėjosi, jog abiejų bendrovių vadovybės pakeitimai padės atkurti santykius.

C. Ghosnas, kuris Japonijoje laukė teismo dėl kelių kaltinimų finansiniais nusižengimais, gruodžio pabaigoje pabėgo į Libaną.

Pasiekęs Beirutą, jis pareiškė, jog tapo „korumpuotos“ Japonijos teisingumo sistemos įkaitu, ir paaiškino, jog pabėgo, nes jo bylos nagrinėjimas Japonijos teisme nebūtų sąžiningas.

C. Ghosnas neigia visus jam mestus kaltinimus, kurie, anot jo, yra susiję su nepatenkintų „Nissan“ vadovų ir Japonijos vietos pareigūnų sąmokslu, kuris buvo suregztas prieš jo planus glaudžiau integruoti Japonijos automobilių gamintoją ir jos aljanso partnerę, Prancūzijos bendrovę „Renault“.