„Per mokinių atostogas spūsčių praktiškai nebūna. Klausimas, kodėl? Atsakymas paprastas. Nes Vilnius daugelį metų plėtėsi ir toliau yra ne tik plečiamas, bet ir tankinamas tam tikruose rajonuose, tačiau infrastruktūra vėluoja, ypač turint omeny mokyklas ir darželius. Mamos, tėveliai vežioja vaikus į mokyklas. Manau, tai yra pagrindinė spūsčių priežastis“, – ELTAI teigė ekonomistas.
Anot jo, nors Vilniuje ir yra du aplinkkeliai, tačiau iki jų miesto gatvėmis sudėtinga nuvažiuoti.

„Kiti dalykai – tai ir viešojo transporto, ir kelių infrastruktūra. Labai akcentuojamos investicijos į dviračių takus, bet į magistralinius kelius taip pat reikėtų investuoti. Ir investuoti pakankamai apgalvotai į priekį kelis žingsnius, o ne taip, kaip daroma Vilniuje. (...) Didžioji dalis magistralinių gatvių neveda į aplinkkelius, o veda kažkur kitur. (...) Buvo daroma visiškai atvirkščiai, lyg ir neplanuojant, kad kada nors tas aplinkkelis bus. Tokios planavimo klaidos sukelia kamščius“, – sakė Ž. Mauricas.
Ekonomistas taip pat įvardijo, kokios vietos Vilniuje, jo nuomone, dėl spūsčių ateityje labiausiai nukentės.

„Galiu pasakyti, koks kamštis bus milžiniškas ir didės ateityje, tai – Olandų gatvėje, Antakalnio, Žirmūnų žieduose, nes miestas plečiasi į pietus, bet transporto infrastruktūra nėra atitinkamai plečiama. Tik laiko klausimas, kada užsikimš visos šios arterijos ir bus neišvažiuojamos“, – ELTAI teigė pašnekovas.
Kaip ELTA jau rašė, penktadienį Vilniaus vicemeras Vytautas Mitalas sakė, kad didžiųjų šalies miestų savivaldybės siekia kai kuriose vietose sugrąžinti papildomas šviesoforų lenteles su žalia rodykle, nes jas pašalinus eismo situacija esą nepagerėjo, o kai kuriose vietose net pablogėjo.

Susisiekimo ministrui Jaroslavui Narkevičiui paskelbus, kad „žalios rodyklės“ galėtų būti kuriam laikui sugrąžintos, Vilniaus meras Remigijus Šimašius sakė, kad savivaldybė prašo ne nukelti sprendimą, bet galimybės savarankiškai dėl jų nuspręsti.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (171)