DELFI gavo skaitytojo laišką, kuriame pasakojama, kad šiuo metu Egipte, Hurgadoje, yra įstrigę lietuviai.

„3 val. nakties turistai buvo paimti iš viešbučių. 6 val. turėjo lėktuvas kilti. Keleiviai buvo susodinti į lėktuvą, tačiau lėktuvas taip ir nepakilo. Pranešta, kad dėl netvarkingos dokumentacijos (ar dėl neapmokėjimo) lėktuvas negali kilti.

Keleiviai išlaipinti ir palikti nežinioje. Nei vanduo, nei maistas keleiviams nesuteikiamas. Kada lėktuvas kils – neaišku. Visi laukia oro uoste, uždaroje patalpoje“, – rašoma skaitytojo laiške.

Vilniaus oro uosto puslapyje skelbiama, kad oro linijų bendrovės „Corendon Europe“ lėktuvas, skrendantis iš Hurgados, turėjo nusileisti apie 10:40. Šiuo metu pranešama, kad skrydis vėluoja.

Lietuviai laukia skrydžio iš Hurgados į Vilnių

Keleiviai jau laipinami

Kelionės organizatorius „Kidy Tour“ po pusantros valandos nuo DELFI užklausos atsiuntė komentarą, kuriame teigė, kad situacija jau yra išspręsta, keblumų kilo dėl Hurgados oro uosto patikros.

„Apgailestaujame dėl susidariusios situacijos ir nepatogumų. Gavome informaciją iš aviakompanijos „Corendon“, kad lėktuvas negali pakilti dėl Hurgados oro uosto patikros. Aviakompanija informavo, kad planuojamas išvykimas 10 val. vietos laiku. Pagal naujausią informaciją, 9:45 pradedamas keleivių įlaipinimas.

Dėl šių aplinkybių skrydis į Vilnių iš Hurgados vėluos iki 4 valandų. Laukimo metu apie 8 valandą keleiviams buvo dalijamas geriamas vanduo, užkandžiai“, – nurodoma kelionės organizatoriaus komentare.

Skrydžiui vėluojant kreiptis reikėtų į aviakompaniją

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba savo puslapyje informuoja, kad dėl atšaukto skrydžio ar atidėto daugiau nei 3 valandoms, pirmiausia reikėtų raštu kreiptis į skrydį vykdžiusį oro vežėją ir sulaukti jo atsakymo.

„Pretenzijoje turėtumėte nurodyti savo kontaktinę informaciją, skrydžio numerį bei konkrečias įvykio aplinkybes – koks skrydis buvo atidėtas arba kiek laiko vėlavo lėktuvas, kiek laiko vėlavote atvykti į paskirties vietą ir pan. Svarbu suformuluoti aiškų reikalavimą, pavyzdžiui, kad reikalaujate jums priklausančios kompensacijos, nuostolių atlyginimo ir pan. Kartu su pretenzija pateikite aplinkybes pagrindžiančius įrodymus – bilietų kopijas, bilietų apmokėjimo dokumento kopijas, o jei patyrėte papildomų nuostolių, pateikite šiuos nuostolius pagrindžiančius dokumentus“, – rašoma VVTAT pateiktoje instrukcijoje.

Taip pat nurodoma, kad kylant neaiškumams nemokamai galima kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnyba bei Lietuvos transporto saugos administracija.

VVTAT teigimu, kompensacija keleiviui priklauso nepriklausomai nuo to, ar jam buvo pasiūlytas alternatyvus skrydis ir/ar viešbutis. Kai nustatoma, kad keleivis turi teisę į kompensaciją, ši skaičiuojama pagal skrydžio atstumą:

  • iki 1500 km – 250 eurų;
  • daugiau nei 1500 km ES viduje ir nuo 1500 iki 3500 km skrendant kitur – 400 eurų;
  • didesnio atstumo atveju – 600 eurų.


Kompensacija keleiviui nepriklauso, jei skrydis buvo atšauktas ar vėlavo dėl ypatingų aplinkybių, kurių nebuvo galima išvengti (oro sąlygos, pavojus saugumui ir pan.) ir aviakompanija gali tai įrodyti. Visą informaciją galite rasti čia.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (42)