„Norime iki pavasario paskubinti apsisprendimą, ar judėti link naujo oro uosto, ar pakaks maksimaliai išnaudoti tą infrastruktūrą, kuri dabar yra – Vilniaus, Kauno ir Palangos“, – trečiadienį Seimo Ekonomikos komitete pareiškė ministras.

Pasak jo, dėl naujo oro uosto yra daug skirtingų nuomonių.

„Viena iš nuomonių, kad nereikalingas naujas oro uostas, nes jis nepatenkins tų lūkesčių, kuriuos galėtų patenkinti dabartiniai, dėl įvairių priežasčių – kad netapsime tarpine grandimi, neatskris tarpkontinentiniai laineriai, o plečiant dabartinę sistemą galime vidutinės grandies lėktuvų poreikį patenkinti“, – kalbėjo J. Narkevičius.

Buvęs susisiekimo ministras Rokas Masiulis birželį sakė, kad iki 2035 metų galėtų būti pastatytas naujas oro uostas tarp Vilniaus ir Kauno, o sprendimas, anot jo, turėtų būti priimtas 2022 metais.

Pasak R. Masiulio, naują oro uostą įkūrus tarp Vilniaus ir Kauno, su juo būtų patogus susisiekimas geležinkeliu „Rail Baltica“.

Anksčiau svarstyta idėja Kauno oro uostą paversti pagrindiniais šalies oro vartais, nes čia, skirtingai nei Vilniuje, yra galimybė plėtrai. Vilniuje plėtros galimybės bus išsemtos pastačius naują išvykimo terminalą. Vis dėlto Kaunas buvo atmestas.

Šaltinis
Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo neleidžiama.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)