„Transporto srautas tarp Vilniaus ir Kauno magistralėje A1 yra didžiausias ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos šalyse. Tad eismo sąlygų pagerinimas ir leistino greičio padidinimas tarp dviejų didžiausių šalies miestų bus svarbus tiek kelionėms Lietuvoje, tiek ir tarptautinio susisiekimo gerinimui“, – pranešime cituojamas susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.

Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos vadovo Vitalijaus Andrejevo, kai bus įdiegtos saugaus eismo priemonės ir atlikta atskirų kelio ruožų rekonstrukcija, kelias atitiks automagistralei taikomą kategoriją.

Įgyvendinant magistralinio kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda projektą ruože nuo Vilniaus iki Kauno bus įrengti metaliniai apsauginiai atitvarai skiriamojoje kelio juostoje, dalyje kelio ruožų bus įrengtos tinklo tvoros nuo laukinių gyvūnų. Taip pat numatytas greitėjimo ir lėtėjimo juostų rekonstravimas, pėsčiųjų takų ir perėjų skirtingame lygyje įrengimas, greičio valdymo ir įspėjimo sistemos įrengimas, apšvietimo įrengimas bei kiti darbai, praneša LAKD.

Kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruožas nuo 10 iki 95 km rekonstruojamas pagal penkias sutartis (projektas susideda iš 5 ruožų rekonstravimo) LAKD pasirašytas su 2 rangovais: bendrovė „Kauno tiltai“ tvarkys keturis ruožus, o „Fegda“ – vieną. Bendra viso projekto vertė – apie 42,6 mln. eurų.

Visiems atliktiems statybos darbams, įskaitant panaudotas medžiagas, priemones bei visas jų sudedamąsias dalis, rangovai įsipareigojo suteikti 7 metų garantinį terminą. Rekonstrukciją numatyta atlikti per 15 mėnesių nuo sutarčių įsigaliojimo.

Kelio A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda ruože nuo Vilniaus iki Kauno vidutinis metinis eismo intensyvumas siekia apie 30 tūkst. automobilių per parą.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)