Iš viso pasaulio surinktų ekspertų taryba išsiaiškino, kad Federalinė aviacijos administracija (FAA) nepaisė savo pačių taisyklių, naudojo pasenusias procedūras ir turėjo nepakankamai darbuotojų ir žinių tinkamam pakeitimų įvertinimui.

Jungtinė institucijų techninės priežiūros (JATR) taryba buvo suburta kovą, įvykus „Ethiopian Airlines“ avarijai, nusinešusiai 157 gyvybes ir „Lion Air“ avarijai, pareikalavusiai 189 gyvybių. Po avarijų „Boeing 737 Max“ modelio lėktuvams buvo uždrausta skristi ir buvo padidinta „Boeing“, FAA ir užsienio reguliuotojų priežiūra.

Tačiau FAA patyrė kritikos bangą iš JATR – sakoma, kad „FAA neturėjo pakankamai specialistų ir žinių“, kad galėtų tvirtinti atnaujintą „737 Max“ sistemų dizainą. JATR teigia, kad buvo patvirtinti dizaino pakeitimai, negalintys užtikrinti visapusio saugumo.

69 puslapių ataskaitoje sakoma, kad „Boeing“ savo darbuotojams, FAA įgaliotiems tvirtinti atnaujintą dizainą, darė spaudimą.

JATR komitete dalyvavo keletas asmenų iš FAA ir NASA, taip pat keletas užsienio reguliuotojų.

Atsakydamas į ataskaitą, FAA administratorius Stevenas Dicksonas teigė, kad „šiandieninė JAV saugumo padėtis priklauso nuo aviacijos profesionalų įsipareigojimo priimti sunkias pamokas ir tobulėti. Priimame šį tikrinimą ir esame įsitikinę, kad mūsų atvirumas užtikrins aviacijos saugumą visame pasaulyje. Indonezijos ir Etiopijos avarijos primena, kad FAA ir užsienio reguliuotojai turi siekti stiprinti aviacijos saugumą“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (6)