Apie 16.20 portalui parašiusi skaitytoja stebėjosi Kauno klinikose kilusia sumaištimi ir teiravosi, kaip išvažiuoti iš Eivenių gatvėje esančios uždaros automobilių stovėjimo aikštelės.
„Jau pusę valandos eilėje ir judesio jokio… Žmonės stovi gyvoj eilėj“, – sakė moteris, užfiksavusi nemažą būrį vairuotojų, mėginančių palikti aikštelę.
Jokių paaiškinimų susimokėti norintys žmonės kol kas nesulaukė. „Kuo ilgiau stovim, tuo daugiau pinigų kapsi. Biznis“, – praturtėjimo schemą įžvelgė skaitytoja.
„Iš apsaugos darbuotojų supratome, kad ne pirmą kartą tokia eilė. Apsaugininkas kitą kartą pasiūlė pastatyti automobilį kitoje stovėjimo aikštelėje“, – kalbėjo skaitytoja.
„Kas vyksta Kaune“ dėl kilusių nesklandumų susisiekė su klinikų komunikacijos tarnybos vyr. specialiste Egle Audickaite. Gavę informacijos apie sutrikimus automobilių stovėjimo aikštelėje, papildysime.
Papildyta 17.08 val.
E. Audickaitė portalui pateiktame komentare nurodė, kad siekiant patobulinti ir pagreitinti parkavimo sistemą, neseniai įdiegta naują atsiskaitymo už automobilio stovėjimo laiką sistema.
Tam, kad šis procesas vyktų greičiau, jau penktadienį už stovėjimą esą bus galima atsiskaityti bankinėmis kortelėmis, o po kelių savaičių aikštelėje bus įrengta ir antroji kasa. Tikimasi, jog šie sprendimai sutrumpins laukimo laiką ir vairuotojai galės greičiau susimokėti.
„Apgailestaujame dėl nepatogumų, tačiau tikime, kad parkavimo sistema, kuri sėkmingai veikia daugelyje kitų įstaigų ar parduotuvių, ir Kauno klinikų pacientams bei lankytojams taps įprasta. Reaguodami į lankytojų nusiskundimus, tobuliname sistemą ir ieškome geriausių sprendimų“, – sakė E. Audickaitė.