44 lokomotyvų, kurie perveža daugiau nei pusę visų bendrovės krovinių, kapitalinio remonto darbai pirmą kartą patikėti inžinerinių kompetencijų partneriui Vilniaus lokomotyvų remonto depui (VLRD).
„Lietuvos geležinkelių“ skaičiavimais, tai leis įmonių grupei sutaupyti apie 11 mln. eurų, palyginus su alternatyvomis rinkoje.

„Šiandien pradėsime „Siemens“ remonto programą. „Lietuvos geležinkeliai“ įgyvendina programą „LG keičiasi“, kurioje mes koncentruojamės ir sutelkiame jėgas efektyvinant, skaidrinant veiklą. Patys darydami, sutelkdami jėgas, apmokydami mūsų darbuotojus ir įgiję daugiau patirties, sutaupysime apie 11 mln. eurų,“ – teigė „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

Pasak jo, visa programa gali kainuoti apie 35 mln. eurų.

„Toliau sieksime gauti užsakymų aptarnaujant lokomotyvus Lenkijoje, Ukrainoje, orientuojantis į Vakarų technologijas. „Siemens“ lokomotyvai yra aukštesnės kartos, naujesnių technologijų. Mūsų komandai tai didelis iššūkis, bet tikiu, kad šiandien sėkmingai pradėsime remontus,“ – sakė M. Bartuška.

„LG Cargo“ generalinio direktoriaus Egidijaus Lazausko teigimu, prieš dešimtmetį įsigytų „Siemens“ lokomotyvų kapitalinio remonto programa bus įgyvendinta etapais, tad klientams ir partneriams toliau bus užtikrinamas patikimas ir greitas krovinių pervežimas, be jokių sutrikimų. Projektą planuojama užbaigti 2021 metais.

„Šiuo metu bendras „Lietuvos geležinkelių“ turimų lokomotyvų skaičius siekia beveik du šimtus, ir tai leido per paskutinius dvejus metus pervežamų krovinių kiekį išauginti 19 proc. – nuo 47,7 mln. tonų iki didžiausių per dešimtmetį apimčių – 56,8 mln. tonų. Turimas modernus ir gerai prižiūrimas lokomotyvų parkas leidžia visiškai patenkinti tokias krovinių gabenimo apimtis ir tikėtis tolimesnio jų augimo,“ – pažymėjo E. Lazauskas.

Nuo šių metų gegužės veiklą pradėjusi „LG Cargo“ yra „Lietuvos geležinkelių“ įmonių grupės dalis ir tęsia Krovinių vežimo direkcijos veiklą. Bendrovė teikia krovinių pervežimo paslaugas geležinkeliu.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)